Płatności, dostawa i zwroty

CENY

Wszystkie ceny podane na stronie naszego sklepu są cenami brutto.

PŁATNOŚĆ

Szopa oferuje Ci dogodne formy płatności. Najpopularniejsze z nich to przelew bankowy i Paypal. Nasza platforma posiada certyfikat SSL, dlatego wszystkie podawane przez Ciebie dane niezbędne dla dokonania płatności są bezpieczne.

CZAS REALIZACJI

Czas realizacji dla każdego produktu może być różny. O dostępności produktu i czasie realizacji dowiesz się z dodatkowego opisu produktu, który wybrałeś. Upewnij się zatem, że możesz poczekać.

METODY DOSTAWY

Metody dostawy różnią się w zależności od przedmiotu i sprzedawcy. Najpopularniejsze z nich to: paczkomat, kurier lub usługa transportowa. Po nadaniu przedmiotu przez sprzedawcę otrzymasz wiadomość ze szczegółami wysyłki.

Jeżeli przedmioty z jednego zamówienia pochodzą od różnych butików, to wówczas mogą być wysłane osobno, przez różnych przewoźników.

Sposób realizacji dostawy różni się względem wybranej metody. Pamiętaj jednak, że wszystkie standardowe sposoby nie obejmują wniesienia do Twojego mieszkania. Dzięki temu, możemy zapewnić najniższe z możliwych koszty dostawy. Upewnij się zatem, że ktoś będzie mógł Ci pomóc z rozładunkiem i wniesieniem.

Jeżeli w chwili odbioru zawuażyłeś że przesyłka lub towar jest udzkodzony, koniecznie spisz protokół z dostawcą i jeśli tylko to możliwe udokumentuj to zdjęciami.

STATUS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Jeśli tylko dokonałeś zakupu w naszym sklepie, będziesz dostawać od nas wiadomości email o zmianie statusu realizacji swojego zamówienia. Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane otrzymasz dodatkowo szczegóły dotyczące realizacji wysyłki za pomocą wybranej metody dostawy..

ZWROTY

Jeżeli zakupiony przedmiot Cię nie satysfakcjonuje, możesz go zwrócić (na własny koszt) w ciągu 14 dni od daty jego odbioru. Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć towar, aby wrócił on do nas w niezmienionym stanie. Jeżeli zechcesz dokonać zwrotu, pobierz formularz i odeślij go na adres: kontakt@szopa.sklep.pl Wyślemy Ci dalsze instrukcje postępowania.

Pamiętaj jednak, że zwrotom podlegają produkty powtarzalne. Z kolei produkty, które wykonywane są na zamówienie według określonych przez Ciebie kryteriów, nie podlegają zwrotom. Więcej o nich przeczytasz w regulaminie sklepu.

Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), zwrotowi nie podlega Przedmiot nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. zmieniono użyte materiały, rozmiar, kolorystykę itp.). Należy rozumieć, że produkt, wykonywany na zamówienie zgodnie z konfiguracją klienta, jest towarem, który nie podlega zwrotowi.

REKLAMACJE

Jeżeli przedmiot okazał się uszkodzony lub niezgodny z opisem, możesz zgłosić reklamację. Pobierz formularz reklamacji i odeślij go do nas na adres: kontakt@szopa.sklep.pl Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w terminie do 14 dni od jego otrzymania i wyślemy Ci dalsze instrukcje postępowania.

Więcej o płatnościach, dostawach, zwrotach i reklamacjach znajdziesz w Regulaminie Sklepu.